ik wil je nog eens zien en met je praten

schermafbeelding-2016-04-25-om-13-16-34het was geen lucide droom, maar het was de droom waar ik al lang op stond te wachten.
zes weken om precies te zijn. ik had het nodig om hem te zien, om met hem te praten, om alles te kunnen verwerken en mijn hart te laten rusten. eindelijk gebeurde het. het besef kwam pas als ik wakker werd: dat het verwezenlijkt was en dat ik me nu geen zorgen meer moest maken. we waren nog vrienden, hij had begrip en ik aanvaarde zijn nieuw levenspad. een korte uitwisseling van woorden met een glimlach en daarmee kon ik weer verder.

used drawing by moonassi

Leave a reply

