asmr kan helpen

Ik ontdekte ASMR in 2014 en heb er sindsdien een enorme verbetering ondervonden op vlak van spanning, stress en slapeloosheid. Ook waren mijn aantal paniekaanvallen cruciaal gedaald en kon ik in het algemeen sneller rust vatten. Hoewel ik er deels van uit ga dat het meervoud aan mensen gekend zijn met de ASMR-gemeenschap, wou ik het toch even aan het licht brengen. Want voor zij die er nog nooit van gehoord hebben en zelf ook klampen met sociale angsten of andere angst-stoornissen, zou het je wel kunnen dienen. Uiteraard is het niet aan iedereen besteed, maar persoonlijk vond ik er de nodige relaxatie op een zeer efficiënte manier. Nu ik anderhalf jaar later op mijn voorbije progressie terugblik, merk ik dat ik hierdoor de toegankelijke drempel terugvond naar mindfulness en uiteindelijk naar meditatie.

Voor jou, hier mijn zelf geselecteerde ASMR play-list :
zet je hoofdtelefoon op of breng je oordopjes in en geef het jouw volledige aandacht.

Leave a reply

