LUSH Roots, hoe het wél moet..

Ik ben verplicht mezelf te corrigeren wat betreft de gebruiksaanwijzing van de Lush Roots.  Zoals ik in de sample review heb vermeld, heb ik deze haarverzorging gebruikt als deep-conditioner na het wassen van mijn haar.  Blijkbaar helemaal fout aangezien het toch op droog haar dient aangebracht te worden, voordat je je haren uitwast met shampoo.  Ik had geen last van mijn toepassings-techniek, doordat ik telkens heel weinig product aanbracht/nodig had, aangezien het makkelijk te vermengen is met nat haar.

Bovendien was ik redelijk sceptisch tegenover het product.  Het leek mij 1 grote pot brandnetels en munt.  Maar toch moet ik toegeven dat deze erg lekker aanvoelt.  De geur blijft in je haren hangen en geeft een frisse toets.  En daarnaast heb ik ook de indruk dat mijn haren hierdoor beter groeien.  Misschien is dit allemaal schijn en heeft het te maken met het feit dat wanneer ik deze aanbreng, dat ik de illusie creëer dat mijn hoofd op dat moment gestimuleerd wordt en dat ik werkelijk mijn scalp voel reageren, of misschien is het nu eenmaal zo dat dit haarmasker de wortels stimuleert tot de activatie van de haargroei.

En zo blijf ik hoopvol en trouw, op regelmatige basis, deze haarverzorging toepassen.  Ik kan hem sowieso niet langer verdragen dan 10 minuten, want het voelt erg warm en branderig aan, maar dit zorgt ervoor dat het uitspoelen met fris water extra bevredigend aanvoelt.  Ik breng hem meestal aan wanneer ik net in de douche stap, zodat ik daarna heel veel tijd besteed aan het wasse van mijn lichaam en gezicht en als laatste was ik de Roots uit.  Een conditioner heb ik meestal niet nodig hierna, maar heel soms breng ik een kleine hoeveelheid aan op mijn haar-toppen/uiteinden.

Gebruik jij soms ook producten op een andere manier dan dat het aangewezen wordt?  Deel het in je commentaar en help me minder akward te voelen. ;)
     xoxo, S

One thought on “LUSH Roots, hoe het wél moet..

Leave a reply

